Poziv za priključenje na vašu stambenu zajednicu šalje vam upravnik putem sms poruke ili email-a. Aplikaciju InfoZgrada preuzmite na svoj Android ili iOS uređaj, a potom aktivirajte svoj nalog.
Ukoliko niste dobili ovakav poziv kliknite ovde za više informacija.
* Kao stanar niste u prilici da kreirate sopstveni nalog da bi osigurali bezbednost i privatnost vaših informacija.
Stambena zajednica ima mogućnost da korišćenjem aplikacije formira arhivu svih dešavanja, uz trajno beleženje aktivnosti svih stanara i upravnika.
Jednom prijavom kvara obaveštavate i upravnika i tehničku službu nadležnu za održavanje stambene zajednice. Putem aplikacije možete pratiti sve faze otklanjanja kvara i imati tačne informacije.
Postavljanjem obaveštenja na InfoTablu biće obavešteni Upravnik i sve komšije, sa mogućnošću dodavanja slike ili ostavljanja komentara.
Upravnik postavljanjem novog upita šalje stanarima poziv da glasaju. Svaki upit ima jasno definisan vremenski rok i transparentne rezultate glasanja.
Sa vašim podacima se postupa bezbedno i ostali učesnici na aplikaciji imaju ograničen uvid u njih. Postoji mogućnost potpunog sakrivanja vaših ličnih informacija ukoliko upravnik odabere tu opciju.
Upravnik unošenjem prihoda i rashoda svakog meseca omogućava tačan uvid u stanje bankovnog računa vaše stambene zajednice.
Proces započinje kreiranjem profila vaše stambene zajednice i vašeg stana od strane profesionalnog upravnika ili upravnika.
Upravnik će vam preko aplikacije InfoZgrada poslati pozivnicu u vidu email-a ili SMS poruke, preko koje ćete kreirati vaš nalog.
Nakon unosa jedinstvene šifre vaš nalog je kreiran i možete aktivno učestvovati u dešavanjima u vašoj zgradi.