Organizator profesionalnog upravljanja (OPU)

Aplikacija koja vam štedi vreme, unapređuje procese i omogućava skalabilan rast vaše kompanije bez kompromisa.

Aplikacija i OPU

InfoZgrada aplikacija je napravljena kako bi unapređivanjem postojećih administrativnih procesa, ljudskih i opštih odnosa napravila najbolju moguću klimu u okviru jedne stambene zajednice. U našem procesu vi ste kao kompanija administratori stambenih zajednica kojima rukovodite, dok su upravnici menadžeri određenog broja stambenih zajednica. Interakcija upravnika, stanara i tehničkih službi se izvodi nezvisno od vašeg učešća, čime omogućavamo normalan tok informacija i dešavanja. Kroz rad upravnika i izveštaje tehničkih službi možete pratiti stanje svake stambene zajednice u realnom vremenu.

Pri izradi aplikacije trudili smo se da ostvarimo nezavisnost svakog korisnika kroz ograničenja i mogućnosti koja se nalaze i u stvarnosti.

Verujemo da su dobri međuljudski i komšijski odnosi neophodni kako bi se ostvario suživot u okviru jedne stambene zajednice.

Kako rešavamo probleme u vašoj zgradi?

Funkcionalnosti

Modularna platforma

InfoZgrada aplikaciju odlikuje pristup "softver kao usluga" (SaaS) čime nema ograničenja u vidu uređaja ili operativnih sistema na kojima je možete koristiti. Modularnosti doprinosi naša saradnja sa svim relevatnim OPU kompanijama u cilju unapređenja rada i funkcionalnosti aplikacije.

Evidencija aktivnosti u stambenoj zajednici

Aplikacija omogućava OPU da na jednom mestu ima uvid u evidenciju svih stambenih zajednica kojima upravlja. Takođe mogućnost uvida u listu kvarova sa statusom kvara, obaveštenja, dešavanja u stambenoj zajednici.

Izveštavanje tehničkih službi

InfoZgrada aplikacija obezbeđuje trajnu evidenciju svih bitnih promena i dešavanja u stambenoj zajednici. Vodeći trajnu evidenciju možete unaprediti svoj posao, a da kroz analitiku uočite probleme koji se ponavljaju. Koristeći ove podatke pruža vam se bolja prilika za promociju vaših usluga.

Proces unosa novih stambenih zajednica

1

Kontaktirajte tehničku podršku InfoZgrada

Proces započinje kontaktiranjem tehničke podrške InfoZgrada da je potrebno dodavanje novih stambenih zajednica na vaš profil ili prebacivanje postojećih stambenih zajednica sa profila druge kompanije na vaš, ili obrnuto.

2

Validacija stambenih zajednica

Tehnička služba InfoZgrada će u roku od 48h od prijema zahteva u vidu e-mail-a ili pismenim putem započeti proces validacije podataka. Nakon toga sledi izrada ugovora kako bi završili proces prenosa stambenih zajednica na vaš profil.

3

Upravljajte svojim zgradama

Nakon što su nove stambene zajednice unesene na vaš profil, dobićete e-mail potvrde. Nakon toga možete dodeliti upravnika i početi rad u okviru unetih stambenih zajednica.

Često postavljana pitanja

Da li aplikacija besplatna?

Preuzimanje i korišćenje aplikacije je potpuno besplatno za sve korisnike.

Da li aplikacija ima deo za knjigovodstvene poslove i izdavanje računa?

Ne, aplikacija InfoZgrada je komunikaciona platforma i za sada nema funkcionalnosti potrebne za knjigovodstvene usluge, osim dodavanja bankovnih računa stambenih zajednica.

Koliko upravnika i stambenih zajednica mogu da imam na svom profilu?

Nema ograničenja pri unosu upravnika ili stambenih zajednica. Takođe, nema ograničenja koliko stambenih zajednica može da rukovodi jedan upravnik.

Koji je način ubacivanja nove stambene zajednice?

Novu stambenu zajednicu dodajte vi preko vašeg naloga, prateći smernice i obaveze preuzete u Uslovima korišćenja aplikacije.

Kako da povežem tehničke službe i stambene zajednice?

OPU sa svog naloga ne može da vezuje tehničke službe i stambene zajednice, to radi upravnik sa svog naloga.

Želite da saznate više?

Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje, uvek nam možete pisati na e-mail. Odgovorićemo vam u najkraćem roku!

Prijavite se i počnite sa korišćenjem aplikacije