Stanar

Do kvalitetnijeg života stanara kroz bolju komunikaciju u jednoj stambenoj zajednici

Aplikacija i stanar

Stanar je za nas najvažniji korisnik i misija nam je bila da napravimo aplikaciju koju će koristiti svi koji su sastavni deo jedne stambene zajednice. Uzimajući u obzir da se stanari razlikuju po raznim osnovama, pravi izazov je objediniti svu komunikaciju i dešavanja svakog stanara, a pritom ne ugroziti dobru praksu korisničkog iskustva. Aplikacija je tu da vam pomogne da ostvarite sva prava i obaveze koje imate u jednoj stambenoj zajednici, a da pritom izbegnete ograničenja. Unapređena je komunikacija sa stanarima, omogućeno praćenje dešavanja u zgradi, kao i glasanja i prisutnost na sednicama Skupštine stanara.

Pomoću iskustva i povratnih informacija koje dobijamo od stanara radimo na konstantnom unapređivanju aplikacije.

pattern pattern

Kako rešavamo probleme u vašoj zgradi?

Funkcionalnosti

Privatnost i čuvanje podataka

InfoZgrada aplikacija u skladu sa Zakonom o stanovanju i održavanju zgrade ("Sl. glasnik RS", br. 104/2016 i 9/2020 - dr. zakon) omogućava zaštitu podataka i privatnost stanara. Nastojimo da sačuvamo vaše i podatke vaših sustanara i time eliminišemo njihovu zloupotrebu. Uvid u podatke stanara imate vi i upravnik, kao ovlašćeno lice ispred stambene zajednice.

Kontrolna tabla

Na Kontrolnoj tabli možete pratiti aktivnosti u vašoj stambenoj zajednici. Na karticama Kvarovi, Obaveštenja i Poruke možete naći sva dešavanja, a vizualno naglašena su vam obaveštenja koja niste pročitali. Aktivno učestvujte u zbivanjima u okviru stambene zajednice postavljanjem komentara i slika.

Finasije

Aplikacija vam omogućava prikaz trenutnog stanja bankovnog računa vaše stambene zajednice. Uz svaku transakciju moguće je dodati opis i sliku, radi jasnije evidencije. Vaša stambena zajednica ima mogućnost povezivanja više od jednog računa u okviru aplikacije. Upravnik ima mogućnost štampe svih izvoda radi pravljenja mesečnih ili godišnjih izveštaja.

pattern pattern

Proces kreiranja naloga stanara

1

Kontaktirajte vašeg upravnika

Proces započinje kreiranjem profila vaše stambene zajednice i vašeg stana od strane profesionalnog upravnika ili upravnika.

2

Dobijate link za aktivaciju

Upravnik će vam preko aplikacije InfoZgrada poslati pozivnicu u vidu email-a ili SMS poruke, preko koje ćete kreirati vaš nalog.

3

Pristupate vašem nalogu

Nakon unosa jedinstvene šifre vaš nalog je kreiran i možete aktivno učestvovati u dešavanjima u vašoj zgradi.

Često postavljana pitanja

Da li aplikacija besplatna?

Preuzimanje i korišćenje aplikacije je potpuno besplatno u probnom periodu za sve korisnike.

Da li svaki član moje porodice može da ima aplikaciju?

Može, međutim svi članovi koriste jedan nalog ukoliko žive u istom stanu. Na primer, možete okačiti obaveštenja sa svih telefona ali prilikom glasanja ako više ljudi glasa iz jednog stana to će se i dalje brojati kao jedan glas.

Kome stiže obaveštenje kada prijavim kvar?

Obaveštenje o prijavljenom kvaru ujedno stiže upravniku, dodeljenoj tehničkoj službi i stanarima. Čitav proces je transparentan svim korisnicima.

Da li mogu sam/a da prijavim svoju zgradu na aplikaciju?

Kao stanar nije moguće da se prijavite na aplikaciju ukoliko to vaš upravnik nije odobrio. Ovim želimo da smanjimo mogućnost zloupotrebe informacija i mogućnost da budu korišćene u svrhe koje nisu u skladu sa poslovnom politikom aplikacije.

Kome su dostupni moji podaci i informacije o stanu?

Vaše podatke vidite vi i Upravnik u potpunosti. Ostali stanari mogu videti ograničen broj informacija, ukoliko upravnik aktivira tu funkcionalnost.

Želite da saznate više?

Ukoliko niste pronašli odgovor na Vaše pitanje, uvek nam možete pisati na e-mail. Odgovorićemo Vam u najkraćem roku!

Kontaktirajte nas

Počnite sa korišćenjem aplikacije

Prijavite se