Tehnička služba

Aplikacija koja obezbedjuje da uradite vaš posao sa što manje zadrške.

Aplikacija i tehnička služba

Tehničke službe i serviseri su veoma važan akter u životu jedne stambene zajednice, koji ima punu zavisnost od strane načina rada sa upravnikom.

Kroz aplikaciju uspeli smo da spojimo stanare sa tehničkim službama kako bi olakšali i ubrzali komunikaciju, prilikom nastalog kvara. Kroz interaktivne korake koje preduzima serviser moguće je voditi analitiku svakog kvara, uz ostavljanje komentara i slika stanarima i upravniku. Ovim transparentim načinom rada vidimo šansu da se pouzdane i dobre tehničke službe, kao i serviseri, istaknu od onih koji to nisu i time dopru do još većeg broja korisnika.

Kako rešavamo probleme u vašoj zgradi?

Funkcionalnosti

Prihvatanje i odziv na kvar

Aplikacija InfoZgrada vam omogućava da na prijavljeni kvar u stambenoj zajednici, reagujete brže i efikasnije. Pored prijave novonastalog kvara imate uvid u njegov detaljan opis kao i sliku koja vizuelno opisuje problem. Na ovaj način unepredite komunikaciju sa članovima zajednice, procenite vreme otklanjanja kvara i ugovorite termin.

Izveštavanje nakon završenog rada na kvaru

Nakon što ste otklonili kvar, aplikacija InfoZgrada vam omogućava ne samo da obavestite članove zajednice o otklonjenom kvaru, već i da dostavite izveštaj o dobro odrađenom poslu, kroz tekst i sliku. Transparentnost u aplikaciji je ono što odlikuje čitav proces, samim tim, komunikacija i rešavanje problema se podiže na viši nivo poslovanja.

Prijava kvara nakon telefonskog razgovora

Ukoliko vas stanar ili upravnik pozovu radi prijave kvara, tehnička služba sa svog naloga može prijaviti kvar i dodeliti ga odgovarajućoj stambenoj zajednici. Time se dodatno skraćuje vreme odziva na kvar, a ovaj kvar će vam ostati u arhivi vezanoj za tu stambenu zajednicu.

Često postavljana pitanja

Da li aplikacija besplatna?

Preuzimanje i korišćenje aplikacije je potpuno besplatno za sve korisnike.

Da li tehnička služba može da prijavi kvar?

Da, aplikacija omogućava da upravnik, stanari ili tehnička služba mogu da prijave kvar u svako doba.

Ko dobija obaveštenje o prijavljenom kvaru?

Obaveštenje se automatski prosleđuje upavnicima i svim stanarima na aplikaciji. Time izbegavate više poziva u vezi istog kvara, od različitih stanara.

Da li postoji arhiva rešenih kvarova?

Tehnička služba na svom profilu ima trajnu istoriju svih prijavljenih, otklonjenih kvarova i izveštaja o kvaru.

Da li mogu da dodajem svoje servisere u aplikaciju?

Tehnička služba može da dodaje sve svoje servisere na aplikaciju, radi evidencije otklanjanja kvara. Serviseri još uvek nemaju svoj nalog i način pristupanja aplikaciji.

Želite da saznate više?

Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje, uvek nam možete pisati na e-mail. Odgovorićemo vam u najkraćem roku!

Prijavite se i počnite sa korišćenjem aplikacije