Upravnik

Vođenje vaših stambenih zajednica kroz ustanovljene procese putem računara i telefona.

Aplikacija i upravnik

Upravnik je za dešavanja u stambenoj zajednici ključan korisnik. Od samog starta nastojimo da odgovorimo na njegove potrebe i zadatke. Procese i funkcionalnosti u aplikaciji smo kreirali na osnovu istraživanja i ispitivanja upravnika o njihovim potrebama i obavezama. U realnosti upravnici dobijaju razne vrste zahteva od stanara, te su oni najbolje upućeni u aktivnosti u stambenoj zajednici. Držeći se ograničenja koja nameće sama komunikacija sa stanarima, kao i pravni okvir u kom deluje, kreirali smo upravnika kao prvog među jednakima u jednoj stambenoj zajednici. Naša misija je da imamo kontinuirani razvoj i zbog toga smo uvek otvoreni za povratne informacije i sugestije od strane upravnika.

Kako rešavamo probleme u vašoj zgradi?

Funkcionalnosti

Prijavljivanje kvara

Aplikacija omogućava da svi korisnici u okviru jedne stambene zajednice dobiju obaveštenje o prijavljenom kvaru. Time se skraćuje vreme obaveštavanja i odziva tehničke službe na prijavljeni kvar.

Imate mogućnost da prijavite više različitih kvarova, čime definišete koja tehnička služba će biti obaveštena. Čitav proces od prijave do otklanjanja kvara je transparentan. Svaki korisnik ima mogućnost ostavljanja komentara i slike kvara.

Obaveštenje, privatne poruke, kvarovi

Upravnik je u mogućnosti da sa Kontrolne table isprati sva dešavanja u svim zgradama kojima upravlja. Kvarovi, obaveštenja i poruke su podeljene u posebne sektore radi bržeg i jasnijeg rada.

Pri svakoj promeni dobija se obaveštenje kako bi bili u mogućnosti da ispratite sve akcije od strane ostalih korisnika. Sadržaj Kontrolne table se može sortirati i na osnovu jedne stambene zajednice.

Održavanje sednice Skupštine stanara kroz aplikaciju

Upravniku je omogućeno da kroz aplikaciju održi sednice Skupštine stanara, diskusiju na aktuelno dešavanje i da sazna mišljenje svih stanara. Ovim se povećava efikasnost i rešava se problem neodržavanja sastanaka i sednica zbog nedovoljnog kvoruma.

Aplikacija omogućava da u radu Skupštine stanara i na glasanju učestvuju vlasnici stanova koji su sprečeni da prisustvuju ili žive u drugom gradu ili državi.

Često postavljana pitanja

Da li aplikacija besplatna?

Preuzimanje i korišćenje aplikacije je potpuno besplatno za sve korisnike.

Šta da radim ako tehnička služba ne koristi InfoZgradu?

Nastojimo da uključimo što više korisnika na aplikaciju, međutim, ukoliko odabrana tehnička služba ne koristi InfoZgradu, prijava kvara stiže na imejl.

Koliko zgrada mogu da vodim preko aplikacije?

Ne postoji limit koliko zgrada upravnik može da registruje. Prednost InfoZgrade je upravo obuhvaćenost svih stambenih zajednica jednog upravnika na jednom mestu.

Kome stiže obaveštenje kada prijavim kvar?

Obaveštenje o prijavljenom kvaru ujedno stiže upravniku, dodeljenoj tehničkoj službi i stanarima. Čitav proces je transparentan svim korisnicima.

Da li mogu da povežem tehničku službu i stambenu zajednicu?

Možete, upravnik može da dodeli stambenoj zajednici do 4 tehničke službe. Njima će se prilikom prijave kvara automatski slati obaveštenje preko aplikacije.

Želite da saznate više?

Ukoliko niste pronašli odgovor na vaše pitanje, uvek nam možete pisati na e-mail. Odgovorićemo vam u najkraćem roku!

Prijavite se i počnite sa korišćenjem aplikacije